Projekt modernizacji klanów
Wyświetleń: 1115
Odpowiedzi: 4
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#1
Mam kilka ciekawych ale nie koniecznie dobrych pomysłów by nieco rozbudować system klanów.

1. Wprowadzić lvl klanu. Im wyższy tym lepsze bonusy (o tym później) i ewentualnie mogło by od niego zależeć to ilu członków może należeć do klanu.
2. Zadania klanowe. Miały by one na celu podnosić lvl klanu. Zadania codzienne i cotygodniowe. Indywidualne - wykonywane przez każdego klanowicza z osobna.
Przykładowe zadania codzienne to: zbierz XX zboża/ drewna/ wełny/ kamienia/ itp.
Przykładowe zadania cotygodniowe: zabij XX mobów/ wrogich graczy
3. Bank klanowy. Zadanie codzienne polegające na przekazaniu dowolnej kwoty na rzecz klanu. Oprócz zebrania określonej liczby punktów z zadań wymagane jest również zebranie określonej kwoty.
4. Buffy. Co X poziomów klanu założyciel aktywuje stałe* efekty dla członków klanu. Ale by je otrzymać trzeba być w zasięgu specjalnego bloku (proponuję blok cuboida). Efekty mogą być ulepszanie kosztem aktywacji innego bonusu.
stałe* - raz wybrany bonus przez założyciela nie może zostać odzyskany (zmieniony na inny). gdy gracz odejdzie od cuboida bonusy znikają aż do jego powrotu.
5. Boss. Założyciel za środki z banku w dowolnym momencie może przyzwać smoka w specjalnym endzie by wraz z poddanymi (XD) zabić bestię wykonując w ten sposób zadanie cotygodniowe i zdobyć dodatkowe punkty klanu.

To takie ciekawsze moje pomysły ale nie wszystkie ;)


Odpowiedz
#2
Zrobiło by to Gildie/Frakcje z survivala, zobaczymy co na to reszta, chwilowo nie jestem w stanie powiedzieć czy uda mi się to ogarnąć lecz zbliżę temat.


Odpowiedz
#3
(25.01.19, 16:42)Plastian napisał(a): Mam kilka ciekawych ale nie koniecznie dobrych pomysłów

Poza tym jeśli zniknie /shop i będą sklepy na działkach bądź na spawnie to faktycznie wprowadzanie kolejnych klimatów RPG będzie zupełnie zbędę ;) Lepiej zrobić prawdziwy survival Yuush


Odpowiedz
#4
Po pomysłach widać, że niektórzy wolą RPG niż czysty survival, może trzeba by było zastanowić się nad zmianą całości? :o
Co do tego: Niech zostanie tak jak jest.


Odpowiedz
#5
Nie uważam by był to dobry pomysł. Były już próby zrobienia z onlinecraft serwera RPG.


Odpowiedz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości Kontakt z właścicielem serwisu. Napisz do nas... Wyślij