Tor wyścigowy
Wyświetleń: 2849
Odpowiedzi: 16
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
#11
Nie chcę zabierać pracy Adriemu ale Tor jest praktycznie skończony.

Technicznie - 95%
wizualnie - 90%
Warp - gotowy. (komenda /warp Tor)

Pozostało do zrobienia:
- Tablica okrążeń
- Dekoracje ścian toru,
- Ewentualna zabudowa wolnej przestrzeni,
- Dystrybutor łódek

Wszelkie wasze propozycje mile widziane.


Odpowiedz
#12
I bardzo dobrze że piszesz Devil_0 bo też sam nie wiem co siedzi w twojej głowie. Teraz już wiem na jakim etapie jest projekt.

Dorzucam screen jak aktualnie wygląda tor. Tor od tamtego czasu się powiększył i zmienił trochę kształt.

Z tego co widać gracze mają sporo radości z tego toru.

Widziałem że Darzamat dodał mostek przed linią start/meta.




Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#13
Ilość pozostałych okrążeń jako czerwone pochodnie (Redstone torch), co okrążenie gaśnie jedna.
Na start też odliczanie przy pomocy redstone (pochodnie, lub lampy) ;P + blokada na starcie w postaci 1 bloku wysokości, który będzie opuszczany po starcie.


Odpowiedz
#14
Jeszcze dodalem liany przy tunelu pod ścianż ale ten tunel to dłuższy może byłby lepszy Simle


Odpowiedz
#15
Obecnie Tor jest prawie skończony. Na dniach Dodosus będzie robił ostatnie dekoracje.

Avenger - będzie trzeba o Tym pogadać z Doksem przy okazji jak odwiedzi serwer. Simle

Teraz czekam na wszelkie wasze pomysły co do urozmaicenia lub poprawek.


Odpowiedz
#16
Pistony wyrzucające do góry zaraz za płytkami naciskowymi? Simle


Odpowiedz
#17
(13.02.19, 00:43)darzamat napisał(a): Pistony wyrzucające do góry zaraz za płytkami naciskowymi? Simle

Nie do końca rozumiem Grin. Liany pasuja.


Odpowiedz



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości Kontakt z właścicielem serwisu. Napisz do nas... Wyślij